Saturday, April 9, 2011

kenapa nugget kembar mcd nie sudah jadi cacat?

salam peeps!hee..ingat tak ifa suka bebenor makan nugget kembar mcd nie??sekarang nugget itu dah huduh nie!punya la pelik okie...melekat je nie masa goreng nie..yang tak tahan tue..dah nak garing pun melekat juga!haha..

bukan ifa goreng je melekat okie..my sis..my mum..dorang goreng pun jadi camnie gak..melekat2..punya la pelik..dulu tak macam nie pun..padahal jenama sama ja pun...nugget tempura r**** nie..owh sangat pelik ow...adaka aduan tepung die sudah berubah?isk2..nak macam dulu weh...baru best..nie apa nie..melekat2..gle...dah garing pun melekat!haha..jenuh nak goreng weh..

nie la rupa terbaru mereka!haha
huduh kan..memang sedap je makan nie..tapi..huduh weh!

nie tak puas hati nie..tengok ah..
habis togel nie..haha..tercabut2 kulit die yang rangup itu..haha
sadis gle rupa c nugget2 ini sekarang..adeh..
nasib baik sedap lagi tau!kalu tak..cari lain!haha

9 comments:

tiefazatie said...

biar pun huduh..sedap gak makan..haha

Mama Zharfan said...

me penggemar nugget :)

tiefazatie said...

mz: ifa pun sis!hihi

cacing said...

alamak! dah macam cucur cempedak je cacing tgk... betul ke ni Mcd punya?

Miza Yusof said...

sedapnya nugget :)

Norhafiza said...

lapoooonyeeeee memalam datang singgah ada nuget la plaaaak!!!! hehe..takpe ifa tak cantik pun jnj sedap kan...

tiefazatie said...

cacing: haha...byk la cacing..kan org dh ckp..kembar nugget mcd la..hihi

miza: sedap kan2..=)

kakNo: hihi..btol2...suak betol mkn nugget nie kakNo..=)

apik pehe said...

hehhee..macam cempedak gorang la pulok

tiefazatie said...

apik: haha..ko sama ngn c cacing nie apik oi..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...