Wednesday, April 6, 2011

snickers ke sneakers??dua2 ifa suka pun..haha..

salam peeps!hihi..saja je tue buh tajuk gitu..lala..ifa suka makan snickers nie!hihi..tapi..konpem tak pernah akan terus habis ble dimakan..haha..harus la akan dimakan lagi esok..pastu esok lagi..takpun esok lagi...baru la habis 1bar snickers nie..hihi...manis bebenor..tapi ifa suka juga..hihi..nice kan2...

korang suka tak makan snickers nie??

hee..nampak di familystore jasin nie..masa balik kampung..
tue terus capai masuk troli..hihi...best2..lama dah tak makan nie..

err..en.bebeh selalu cakap..jimat je kawan ngan ifa nie..
sebab makan sikit..haha..adaka?sengal..=p

6 comments:

tiefazatie said...

love it so much!hihi..even makan lambat nie..haha

mama_umar_maryam said...

pon suke jugak,blh buat alas perut kan ;)

Nana said...

mmg suke gile makan..
tp xleh mkn byk2
nanti perit tekak

♥sYiLaSyiRa♥ said...

suka juga...walaupun kadang2 terasa sgt manis

EastbulletdotCom said...

ini bukan macam energy bar ke? sebab tu dia manis. biasa nampak orang yang jogging atau berbasikal makan.. kalau makan kene senaman sebab nak gunakan gula tu..

tiefazatie said...

zety: aah sis..hihi..selalu ifa mkn if mls mkn mkanan lain nie..hihi

nana:hihi..sama la kte sis..=)

syila: hihi..sebab tue ifa xpernah dpt mkn habis 1 bar nie..haha

east:ye kot..sbb ifa pun sllu mkn if ifa xmkn apa2 nie..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...