Friday, April 15, 2011

cocopie!terpengaruh cerita korea thank you!haha!

salam peeps!hihi..akibat terpengaruh cerita korea tajuk thank you tue...ifa pun beli la cocopie nie..haha..sengal gle...even cam mahal je ifa rasa nie..haha..dalam 50sen je pun 1 nie..haha..=p..selepas dimakan..aiyak..tak ngam la ngan jiwa ifa nie..haha...takde la sedap mana..biasa je kot..adeh...kecewa...haha...

tengok luar cam best je...sekali makan..ifa rasa biasa2 je nie..ada lagi makanan ifa suka nie..hihi..warna pink tau!nanti ifa tunjuk ek..hihi..lupa amik picture..dah habis makan!hihi...kesimpulannya..biasa2 je c cocopie nie..ciss...ifa nak amik strawberry..c aziema sengal suh amik chocolate nie..haha..

oit atuk bom!takde la sedap mana cocopie yang ko suka makan macam dalam cerita tue..hihi..padahal..pakej die pun nampak lain nie..nama je sama..haha..sengal2..=p

nie la rupanya..tapi ifa tak berkenan nie..hihi

tapi ifa tau..dni suka nie kan2..hee

3 comments:

Nana said...

aritu kan
ada dapat menda ni
dalam goodies bag
sebeday anak kawan
pes time mkn
xtau plak sedap rupanye menda ni
yg dalam dia ada mashmallow pastik kaler biru

zahidah dihaz said...

sedaplah cocopai....saya suka yang kaler biru tu...


New Entry: COUNTDOWN

tiefazatie said...

nana: owh ye ke sis..ntah tak kena ngan tekak ifa kot..hihi

zahidah: owh ye ke..sedap lg warna biru ek?sbb yg coklat nie tak kena ngan ifa nie..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...