hye peeps! semalam kami makan berbuke simple je.. hihihihi...xtau dah nak makan pe kan.. cam bese pasti ada small dishes kan2..
ini la die... nugget ketam nie... best gak pe..hahaha
main dishes kami nie cam raya dah nie! haha..lala..my mum masak lodeh! kami panggil lodeh la.. xtau la korg..hihihi best okie! but my mum xbuat kuah kacang.. my mum just wat sambal bilis je..
best x???hihi.. cam raya dah kan2...haha.. erm..hari nie xtau la my mum nak masak pe lak..=p
hye..im ifa..i juz want to express wut i feel in my life using dis blog..so..welcome to my blog n thanx 4 dropping at my simple blog..n juz enjoy da life!
p/s: sila jgn copy apa2 pun hasil karya ifa okie!nie hak ifa..my own copyright!if not..see u guys in court!miahahaha..
anda boleh hubungi ifa dengan cara email ifa yaa..
pinkteddy84@gmail.com
4 comments:
simple tapi best!
petang-petang macam ni nampak sedap lak hehe...
sis..kamo udah di TAG..sila ke blog akak ya...
suka_haha: hihi...best la tue..kalu dh lapar sume sedap ye..hiii
nini D: ye ke sis..okie nt ifa dtg ye..=)
Post a Comment