Friday, August 20, 2010

atiqah homemade chocolate contest

hye peeps!

okie harinie ifa nak join contest by atiqahhomemadechocolate!

atiqah nie ialah seorang student sarjana muda pengurusan makanan di uitm dungun..eh2...sama dengan adik ifa la atiqah...kat uitm dungun juga..tapi die amik akaun..=)..wah..kalu ifa yang menang..best la..senang je nak bagi ifa..hihi..bagi kat my bro la..suh die bawa balik..hihihi..ifa duk kat kuala terengganu je..punye la berangan c ifa nie tau...=p

owh ye..atiqah mempunyai blogshop untuk mempromosikan atiqah homemade chocolate tau..iaitu..manis itu coklat...nice je kan nama die...pandai awak pilih atiqah..geramnye tengok semua coklat2 itu okie...sangat penuh dengan pelbagai bentuk dan warna kawan2!kalu xpercaya..tengok la sendiri di manis itu coklat!!!ifa xtipu tau..blog manis itu coklat baru je dibuka pada pembeli pada 12 jun 2010..masih baru kan2..tapi telah mendapat banyak tempahan..caya la atiqah..hebat2..

okie latest entri dari atiqah ialah tentang promosi hari raya!

coklat tanpa warna

hanya berharga rm50 utk 100 biji(50biji bentuk ros,50biji bentuk hati)!

kalu 50biji (bentuk ros) hanya rm28 sahaja!!


coklat dengan warna

hanya berharga rm62 untuk 100 biji!

yang ade 2 jenis bentuk..bentuk ros..hati..kipas..boleh campur2 ye..

kalu 50biji hanya rm33 sahaja!

camne kawan2??bestkan..nie baru sikit tau..jum ifa bagitau ada lagi banyak jenis coklat yang atiqah jual nie..sila baca lagi ye kawan2..hihi..ifa nak bagitau nie..cepat2..semua coklat atiqah ini dijual dengan harga yang sangat berpatutan!!sape2 pun boleh beli tau...semurah rm1.00 sahaja..xpercaya???tengok la sendiri di manis itu coklat!!..=)


ini ialah contoh loose order

1biji tanpa warna: rm0.60

1biji + warna: rm0.70

1biji + wording: rm 0.80

ini plak contoh untuk hadiah/hantaran

ada banyak jenis set dan juga pelbagai bentuk tau!

3biji: rm 4.00

4biji: rm5.00

9biji: rm10.00

12biji: rm13.00

15biji: rm17.00

35biji: rm40.00


ifa tunjuk gambar 3biji dan 35biji ja yaa..


ini plak coklat oreo!sangat cumil kan..=)

1keping oreo: rm1.50

2keping oreo: rm1.80

edible image(1keping oreo): rm 1.80

edible image(2keping oreo): rm2.00

yang ini plak coklat lolly!hanya rm1.50 sebatang!sangat best kan!

ini plak untuk doorgift!hanya rm1.00 untuk 1biji!

yang ini plak...

doorgift 2biji yang gune plastic container hanya rm1.50!

lastly doorgift 2biji guna gold base container hanya rm 2.00!

yang nie plak new product from atiqah!!

hanya rm 5.00 sebiji..saiz besar tau!

coklat2 ini boleh dijadikan sebagai hadiah untuk semua peringkat umur..samada yang muda atau tua tau!untuk mak ayah pun boleh tau..sebab ada antara pelanggan atiqah tempah khas untuk ibu bapa mereka,adik2 mereka dan juga kekasih hati mereka.malahan ada juga tempahan untuk doorgift perkahwinan dan juga hantaran perkahwinan..ada juga yang membuat tempahan sempena dengan hari2 yang penting buar mereka seperti hari jadi,hari konvokesyen dan lain-lain..owh ye..yang nak makan sendiri pun ada tau!hihihi..apa lagi jum terjah manis itu coklat!!!

so macamana kawan2??sangat best kan2!!jadi apa lagi sila terjah manis itu coklat!ada banyak gambar2 coklat tempahan pelanggan yang atiqah ada letak..sila la tengok ye...cantik sangat2...tak kan ifa nak amik semua gambar2 tue kan...korg kena la rajin2 pegi manis itu coklat!baru la best sebab pegi blog tuannya sendiri..=)

ifa nak tujukan chocolate poem nie khas utk atiqah..sangat sweet tau..ifa terjumpa masa google2 nie..hihi..=)..credit to rose bateman..because she wrote this chocolate poem..=)..sebab ini la apa yang ifa rasa tentang coklat!i love it very much dear!so nice poem ini..=)

Chocolate

Chocolate, chocolate, chocolate chocolate chocolate!
When you take a bite, you will taste its delight,
chocolate, chocolate, chocolate chocolate chocolate,
it is so nice, sometimes covered in rice!

Chocolate, chocolate, chocolate chocolate chocolate!
It will make you scream, and sometimes will be covered in cream!
Chocolate, chocolate, chocolate chocolate chocolate,
when you take a nibble the side, it will take you on a fantastic ride!

Chocolate, chocolate, chocolate chocolate chocolate!
It will make you jump with joy, it will make you act so coy!
chocolate, chocolate, chocolate chocolate chocolate,
Pay for the choclate with every last penny, and buy so many and many!

we can buy it atiqah homemade chocolate!!!yeeaaay!!!


p/s: credit to manis itu coklat untuk semua gambar2 di atas ye..=)

6 comments:

tiefazatie said...

wish me luck!

anuarfariz said...

hehehehe..
selamat maju jaya ifa..
ecece..terskema la ayat..
gud luck cik ifa..

tiefazatie said...

anuarfariz: hihi..mekaseh en.anuarfariz..hihi..luar biasa panjang lak entry kali nie ye..hihi..tue yg terskema ek..=p

-atiQah- said...

ifa..sgt terharu baca entri ni..hehehe..
nantikan keputusannya ye.. :)

Myra Jay said...

Iefa, thniah tersenarai sbg peserta akhir...semoga dpt coklatnye ye..hee

tiefazatie said...

tqah: tq so much darl!!happy 4 u..=)

myra: alhamdullilah sis..tercapai!tq doakan..dpt ifa mkn coklat tqah!hee..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...