Showing posts with label topup 2011. Show all posts
Showing posts with label topup 2011. Show all posts

Friday, November 18, 2011

syukur alhamdullilah..ifa bertuah lagi..=)

salam peep!hye2..morning!so sorry kawan2..semalam memang ifa tak sempat nak on9..memang la sangat bz dari pagi sampai la ke petang..pagi2 lagi dah pergi amik faisal kat SAHUT dengan faez..tengahari baru sampai rumah..rehat jap..lepas zohor pergi SKSS1 lak..ada majlis anugerah cemerlang pelajar..faisal kan dapat UPSR 5A last year..so die dapat la hadiah dalam bentuk wang tunai tahun nie..pastu balik rumah dah petang pun..waa..penat tau..huhu

ifa tak masak pun semalam..tak sempat..breakfast beli je kat kedai..dinner pun beli kat pasar malam je..hee..takpe la..adik2 ifa ok je..sekali sekala makan luar kan2..after maghrib ifa collapse!waa...masa ong kim swee kena keluar baru la ifa terjaga..sebab adik ifa, c aziema bising2 marah2 nie..jadi ifa pun terus bangun layan bola!alhamdullilah malaysia menang!tapi agak sakit hati ok..pe hal pengadil die macam bias eh?berat sebelah ok..ntah pape..=p

eh..panjang dah ifa membebel!haha..ifa nak cte pasal nie sebenarnya..syukur alhamdullilah..masih ada rezeki untuk tiefazatie nie..im so happy..biar pun hadiahnya takde la segempak hadiah2 yang  mamazharfan menang..tapi..ini la rezeki ifa..tq so much sis yun..=)..alhamdullilah..ada rezeki ifa dengan sis..sangat suka hati ini..wee...ngeh2..sis..ifa dah tinggal id fb ifa di entry ini yaa..tahniah juga pada pemenang yang lain!

syukur alhamdullilah..rezeki ifa dapat topup rm20 kalu tak silap la kan sis yun..=)..thanx again sis..sangat happy..ifa pun dah lama tak topup hp..haha..nie nak mula kerja dah nie..harus la hp ditopupkan..insyaallah topup nie la yang akan ifa gunakan nanti bila dah diterima..=)

psst...kawan2..ifa rasa nanti ifa akan buang shoumix ifa buat sementara waktu yaa..sebab ifa takut ifa tak dapat bagi komitmen untuk ber-blogwalking awal2 ifa mula kerja nie..so harap memahami niat ifa yaa..maybe on 19 november 2011 ifa akan buang eh..sebab malam tue ifa gerak pergi KL dah..huhu..sedih..=(

tq sis fadzillah n sis fieda..sebab inform ifa tentang ifa bertuah nie..jasamu dikenang..=)

jum usha playbook yang terbaru nie!kalu xnak..
samsung galaxy sII yang macho pun ok..
samsung corby II pun comel gak..hihi..
samsung nak bagi free gift nie..cepat!

p/s: my 10th winning in november..ngeh2~

Tuesday, November 15, 2011

alhamdullilah..masih ada tuah ifa..=)

salam peeps!hye2..alhamdullilah..masih ada sikit2 rezeki untuk ifa nie..lepas nie ifa tak tahu la ifa boleh selalu update blog and join CGL ke tidak nie..tengok la macam mana dengan pengurusan masa ifa nanti..pastu kena beli broadband juga nie kang..kalu tak macam mana nak on9 kan2..huhu..

ok stop..ifa nak cte pasal benda lain sebenarnya..tq so much yaa farahin..tak sangka plak ifa boleh bertuah nie..=)..tq juga sebab datang inform ifa nie..syukur alhamdullilah..ada juga rezeki ifa dengan kamu nie..ifa la orang yang terakhir bertuah nie..=)

syukur alhamdullilah..ada juga rezeki ifa nie kan..tahniah juga pada pemenang yang lain yaa..btw..ifa dah add both of u kat FB tau..=)

psst..update..kalu tak silap hadiah die topup rm5 from fadlin..=)..but still belum dapat lagi yaa..hee

jum usha playbook yang terbaru nie!kalu xnak..


samsung galaxy sII yang macho pun ok..
samsung corby II pun comel gak..hihi..
samsung nak bagi free gift nie..cepat!


p/s: my 7th winning in november..ngeh2~

Monday, October 3, 2011

Blog DENAI HATI - hidup untuk memberi..so,marilah kita membantu apa yang boleh..=)

salam peeps!hye2..korang dah terjah blog bro denai hati tak??mahu topup rm10 dengan senang hati tak?jum la tolong bro denai hati dengan copy paste entri ini “Hadiah Perodua Myvi Extreme contest besar Denaihati” dan publish di blog anda!senang bukan??Tajuk bebas mengikut kreativiti tersendiri dan jangan ubah links yang ada di dalam entri tersebut..tapi terhad untuk 100 orang pertama je la..so kalu nak juga..jum la cepat!

Hadiah Perodua Myvi Extreme contest besar Denaihati

Assalamualaikum dan salam 1Dunia, terima kasih kepada Rakan Bloggeryang sudi nak jadi sponsor kepada contest besar Denaihati yang sedang dirancang di blog Denaihati. 24 jam selepas entri mencari sponsor disiarkan beberapa sponsor telah diterima antaranya Wang Tunai, Blackberry Bold 3 dan Samsung Tab 2. Berdasarkan email ada banyak lagi pertanyaan pihak individu dan syarikat yang berminat nak jadi sponsor kepada contest yang bakal dianjurkan.

Rakan Blogger nak tak kalau hadiah utama contest yang bakal dianjurkan adalah kereta Perodua Myvi Extreme? Aku yakin semua nak terutama yang belum ada kereta lagi. Siapalah nak sponsor hadiah semahal tu melainkan PERODUA tapi nak ke PERODUA pandang blog Denaihati. Tidak mustahil tetapi agak susah sikit jadi janganlah kita mengharap bulan jatuh ke riba.

dealmates Hadiah Perodua Myvi Extreme contest besar Denaihati

Percaya tak ada yang nak sponsor hadiah Myvi 1.5 Extreme tapi dengan syarat beliau menang hadiah RM100ribu yang dianjurkan oleh DEALMATES. Apa kata kita semua support beliau untuk menang contest DEALMATES. Mudah je ikut cara-cara dan syarat yg ditetapkan :

  • Mesti warga Malaysia yang ada MYKAD
  • Mesti ada akaun FACEBOOK
  • Klik link referral ini DEALMATES
  • Daftar akaun DEALMATES atau connect menggunakan Facebook
  • Kongsikan entri “Win RM100,000 Cash from DealMates.com” di Facebook anda.
  • Isikan data beribadi nama dan no hp untuk pengesahan pemenang
  • Paling best anda juga layak untuk menang RM100ribu setelah melakukan semua di atas.

Jadi jangan tangguh lagi jom klik link ini DEALMATES untuk support kawan kita menang RM100k yang dah janji nak sponsor Myvi 1.5 Extreme. Bayangkan drive PERODUA Myvi Extreme di lebuhraya Utara Selatan mesti boleh pulun cecah 180km/jam. Blogger Ariffshah pun join contest ini jadi kenapa tidak kita.

Ranking terkini : No 3 (Mari kita ramai-ramai bantu supaya jadi No 1)

Nota : Kepada individu dan syarikat yang nak jadi sponsor contest blog Denaihati sila klik “Sponsor Contest Besar Denaihati“.

Thursday, September 22, 2011

saki baki rezeki ifa join luckydraw..| alhamdullilah dapat topup..tq salwa..=)

salam peeps!hye2..hee..adui la..punya lama ifa xjoin CGL nie tau..adeh..ntah bila la mood nak datang nie..haha..penyakit malas nie kan2..hee..tapi..syukur alhamdullilah..ada gak la sikit2 rezeki ifa nie sangkut2...tq so much dear salwa!

alhamdullilah..xsangka lak ifa bertuah nie..maklum la..lama gle kot dah xjoin apa2 luckydraw nie..hee..nie antara yang last2 la nie..b4 mood ke laut..hee..alhamdullilah..ifa la the last lucky person nie yang bertuah tau..best2..hee..dapat la ifa topup rm5 nie..syukur2..hp pun xde kdt dah nie..haha..tahniah juga pada pemenang2 yang lain tau!cepat2 la cek lucky number korang..kot2 bertuah nie..hee..sori la..banyak sangat nie..yang ifa familiar cam xperasan pun..sori la kalu terlepas pandang n xinform korang tau2..n thanx again salwa!ifa dah tinggal komen dah..hee

syukur alhamdullilah...lucky number 44..=)
tq so much dear!


psst..tq sis fieda..inform ifa nie..=)

jum join mysurvey ini dan dapat hadiah yang menarik!

boleh tolong undi ifa x kat sini kawan2?
just tinggal komen nie je..

"blog pilihan saya minggu ini:
9)http://tiefazatie.blogspot.com/
1 banner pilihan saya minggu ini:
9)http://tiefazatie.blogspot.com/"

tq so much kawan2!

jum usha playbook yang terbaru nie!kalu xnak..
samsung galaxy sII yang macho pun ok..
samsung corby II pun comel gak..hihi..
samsung nak bagi free gift nie..cepat!

p/s: my 5th winning in september..ngeh2~

Tuesday, September 13, 2011

syukur alhamdullilah..rezeki sempena hari jadi ifa kot..=)

salam peeps!hye2..hee..so sori..mood masih lari ke laut nie..adeh..malas btol nak main blog nie tau..adui la..haha..papepun..cam xcaya je..hari nie hari jadi ifa weh!haha..syukur..alhamdullilah..masih dipanjangkan umur..moga ifa dimurahkan rezeki untuk dapat keje lak..=)..apa yang berlaku semua ada hikmahnya kan..redha..

owh yaa...ifa sekarang nie xde pun join CGL nie..mood xde kan..hihi..tapi..syukur..alhamdullilah..ada gak rezeki ifa dengan sis azren nie..=)..tq so much sis!hee..rezeki hari jadi ifa kot..dapat la topup rm5 nie..hehe...ifa dah pm fb sis ya..hope dapat dah la..tahniah juga pada pemenang2 yang lain tau!antaranya joel,sis alvas,sis jaa,sis moon, dan ramai lagi!cepat cek!hihi..

syukur alhamdullilah dengan rezeki ini..=)

psst..tq sis alvas inform ifa nie..=)

jum join mysurvey ini dan dapat hadiah yang menarik!

jum usha playbook yang terbaru nie!kalu xnak..
samsung galaxy sII yang macho pun ok..
samsung corby II pun comel gak..hihi..
samsung nak bagi free gift nie..cepat!

p/s: my 2nd winning in september..ngeh2~

Sunday, August 21, 2011

alhamdullilah..rezeki dapat topup b4 hari raya nie..=)

salam peeps!hye2..morning!syukur..alhamdullilah..ada rezeki ifa dapat topup nie..tq so much niera..=)..tq juga sebab sudi datang tinggal jejak kat shoutmix inform ifa nie..baek hati kamu nie...hee..happy2...wee..hp ifa pun xde kredit nie..syukur dengan rezeki ini..=)

tahniah juga buat pemenang yang lain yaa...alhamdullilah..ada rezeki kita semua dengan niera nie kan..syukur2..moga semua dah contact niera kat fb bagitau number hp masing2 ya..insyaallah..b4 berbuke harinie..dapat la topupnya niera bagitau semalam..=)

syukur..alhamdullilah..ada rezeki ifa dengan niera nie..=)
tq so much dear!
moga murah rezeki kamu sentiasa...


jum join mysurvey ini dan dapat hadiah yang menarik!

jum usha playbook yang terbaru nie!kalu xnak..
samsung galaxy sII yang macho pun ok..
samsung corby II pun comel gak..hihi..

p/s: my 18th winning in august..ngeh2~

Thursday, August 4, 2011

lucky number 120..cik gugu bagi topup..=)

salam peeps!hye2..hee..ya allah..syukur alhamdullilah..dengan rezeki yang ifa dapat ini...tq so much cik gugu...=)...tq ye sebab sudi bagitau ifa..siap tinggal jejak n komen nie..tq2...baek btol hati cik gugu nie...hee..cian penat lagi eh..take care tau..rest la pasnie ok?

tahniah juga pada pemenang yang lain ye...alhamdullilah..ada rezeki kte dapat topup rm10 daripada cik gugu comel nie..tq so much dear!ifa dah send details ifa tau..hope cik gugu dah terima yaa..hee..happy tau dapat topup nie...hp ifa pun xde kredit nie..hihi...tq dear!

syukur..alhamdullilah..lucky number 120 ifa..=)
tq so much cik gugu!
salam ramadhan almubarak ye..
moga murah rezeki selalu..amin..insyaallah...


jum join mysurvey ini dan dapat hadiah yang menarik!

jum usha playbook yang terbaru nie!kalu xnak..
samsung galaxy sII yang macho pun ok..
samsung corby II pun comel gak..hihi..

p/s: my 5th winning in august..ngeh2~

Friday, July 29, 2011

rezeki 1 ramadhan yang bakal menjelma tidak lama lagi..=)

salam peeps!selamat malam!hee..syukur alhamdullilah ya allah..ifa sangat2 bersyukur dengan rezeki2 yang diterima nie..alhamdullilah..moga kawan2 ifa pun dimurahkan rezeki sentiasa..amin..insyaallah..selamat menyambut bulan ramadhan yang bakal menjelma tidak lama lagi je nie ye kawan2..moga kita sama2 dapat beramal ibadat dengan sebaiknya..=)

ifa teda niat untuk menunjuk2 ye..ini sekadar entri2 tanda terima kasih pada pihak penganjur CGL yang ifa join dan ifa bertuah ye..ifa xmo nanti kang ada yang cakap ifa nak menunjuk2 pulak..teda langsung niat bha..alhamdulllilah..setakat nie..semua ifa buatkan 2 entri khas untuk penganjur2 yang mana ifa bertuah dengan mereka..1 entri apabila ifa tahu ifa bertuah..1 lagi entri apabila hadiah ifa terima nie..maaf kalu ada yang tertinggal..maklum la..dulu masa awal2 join nda plak tahu mo buat apa kan..haha..isk..kenapa la ifa ttbe bebel2 nie..haha..

ok la..nie ifa nak ucapkan..tq so much ros!hee..tq2...sebab datang inform bagitau ifa bertuah ngan kamu nie..alhamdullilah..ada rezeki ifa dengan ros nie..even ifa lambat join nie..maaf bebyk ye..tapi xsangka lak..betol lak ifa teka besday ros nie..ifa hentam je tue nombor cantik kan..hihi..hepi belated besday ye dear..moga panjang umur..murah rezeki...amin..insyaallah..=)

tahniah juga pada pemenang yang lain ye..especially sis lin..murah rezeki sis nie..menang hadiah best2 nie..tahniah ye sis..ifa pun kalu boleh nak gak cam sis..kena rajin join kontest offline la plak nie..hehe...=)

syukur alhamdullilah..ada rezeki ifa ngan ros nie..=)
tq so much dear!
rezeki 1 ramadhan nie..syukur..alhamdullilah...
nanti 1 ramadhan nie..baru la ifa dapat topup nie..wee..


jum join mysurvey ini dan dapat hadiah yang menarik!

jeans memang selesa dipakai kan?jum like photo tiefazatie nie..=)

jum usha playbook yang terbaru nie!kalu xnak..
samsung galaxy sII yang macho pun ok..=)

boleh tolong komen gak entry ifa yang nie x?
tq so much kawan2..=)

p/s: my 20th winning in july..ngeh2~

Sunday, July 3, 2011

yeay2..dapat topup hp ifa nie..=)

salam peeps!hye2..hee..syukur alhamdullilah..ada rezeki ifa dengan syieda nie..tq so much ye en.muncit sebab sudi pilih entry ifa..hee..lagipun lama dah ifa xtopup hp ifa tue..lepas nie dapat la kredit la untuk hp tue..weee...suka2...tq ye syieda..=)

tahniah juga pada pemenang yang lain!hee...syieda..ifa dah email number hp ifa tau..sori lambat..ifa baru on9 tue tadi..hee..tq gak sebab sudi infrom ifa nie..siap komen lagi kat entry ifa tue..tq2..hee..btw..moga en.muncit baek2 aje ye..sabar ye syieda..xmo sedih2..kim salam tq kat en.muncit ek..suh die jaga diri biar cepat baek..=)

alhamdullilah..ada gak rezeki ifa nie ngan syieda..
tq ye en.muncit sebab sudi pilih entry ifa tue..
moga en.muncit cepat sembuh ye..cian syieda sedih nie..
sabar ye syieda..moga baek2 aje semuanya..

psst..tq sis intanberlian n nanakimie...ifa malas2 on9 nie..hihi

p/s: my 2nd winning in july..ngeh2~

Sunday, June 12, 2011

siapa yang tak suka kalau dapat topup free kan2..=)

salam peeps!hye2..syukur alhamdullilah...ada lagi rezeki ifa nie...agaknya sekarang nie lucky number ifa ialah nombor 3 la kawan2..hehe...tq so much faraa!!tq juga sebab inform ifa kat shoutmix tue...cute je nie..=)

naa...see..cute kan..hehe..=)

kebetulan ifa pun baru je on9 nie masa cik faraa kte nie tinggalkan jejak.. ifa pun pelik la..ngan kata2 itu ingat pasal terengganu menang semalam..haha..rupanya sebab ifa antara yang bertuah..ngeh2~!...tahniah juga pada pemenang yang lain!ifa bertuah juga..dapat 3rd prize...hee..tq so much dear...kami sudah pun berkontek2 di fb faraa tau..so just tunggu topup masuk je la..hihi..happy2..boleh la tepon en.bebeh sayang nie..hee..sebab hp ifa sekarang pun xde kredit la..haha..sangat bersyukur dengan rezeki yang ifa terima nie..=)

ifa dapat nombor 3..weee...
dapat topup rm10 tue..sape nak bagi free kan2..
tq faraa..=)

p/s: my 5th winning in june..ngeh2~

Wednesday, May 4, 2011

entri pilihan yang bertuah..rezeki join last minit..=)

salam peeps!hye2...ya allah..tak sangka..entry last minute nie...ye la..tenet baru nak ok kan masa hujung bulan april..alhamdullilah..ada rezeki ifa nie..tq so much aimi!sebab pilih entry ifa sebagai antara top 6 yang kamu suka..hihi..yang best tue..ifa tergolong dalam 4 orang yang bertuah!orang yang terakhir tue..rezeki2...hihi..tahniah juga pada pemenang2 yang lain!


see...kan2..yang last nie yang bertuah dicabut nama nie...hihi..tq so much dear!ifa dah inbox my hp number at ur fb..weee...kebetulan..hp ifa pun memang xbertopup lama dah nie..hihi...alhamdullilah...ada rezeki dapat topup..thanx dear!

pssstt..tq to kak nana..sebab ada inform ifa kat shoutmix..=)

p/s: my 3rd winning in may..ngeh2~

Tuesday, April 19, 2011

yeay2!dapat topup lagi!thanx dear!

salam peeps!hye2!erm..so sorry tenet still k.o nie..huhu
tak dapat nk on9 cam biasa nie..sob2..
alhamdullilah..masih ada rezeki ifa nie..
tq so much aisyah!sori ek lambat email nie..
tenet ifa sangat2 sakit nie..ikut suka die je bila nak ok nie..
hope aisyah paham ye..ifa dah email dah..=)
tq yaa..tahniah juga pada pemenang yang lain!
ifa dapat saguhati sajork..hihi..
syukur alhamdullilah..ada gak rezeki ifa kan..


p/s: my 4th winning in april..ngeh2~

Thursday, April 14, 2011

berbaloi tunggu lama kan2..=)..| tq kakak2 comel!

salam peeps!hye2...
alhamdullilah..dalam ifa tak dapat nak on9 nie..
ada juga rezeki ifa sikit2 nie..
tq so much sern!ifa dah email my hp number nie..
sori ifa lambat reply sebab serius nie baru dapat on9 nie..
erm..line tenet ifa still on off nie..
ikut suka die la nak on ble nie..huhu
papepun syukur..alhamdullilah..ada gak rezeki..=)
tahniah pada pemenang2 yang lain juga!


psst.. tq so much!sis mz and kakngah..sebab inform ifa pasal ifa bertuah nie..=)

p/s: my 2nd winning in april..ngeh2~

Tuesday, February 8, 2011

lucky on creative entry!..number 62!see number 2 again!

salam peeps!ya allah..syukur alhamdullilah...ifa bertuah lagi...tq so much miszseyla..=)..tq sebab sudi pilih entri ifa nie...ada juga rezeki ifa nie..even..number yang bertuah itu number 64 tau!pergh..dekat sudah..hihi..tapi bukan rezeki ifa..rezeki ifa...entri pilihan..tq2...hihi..

btw..tahniah pada semua yang bertuah yaa...baik tau miszseyla nie..tambah lagi 3 hadiah untuk sape cepat die dapat!hihi..ifa rasa..ada dah yang 3 orang yang cepat tue!hihi..tahniah2..moga murah rezeki selalu ya miszseyla...thanx again..sebab sudi pilih entri ifa..ifa dah email my details...=)

naa..see...ifa number 62 nie..macam number 2 nie lucky number ifa untuk bulan nie tau..hihi..tak percaya??tengok nie..lucky number 2...dan ifa teka betol kena la!syukur alhamdullilah..ifa masih dimurahkan rezeki...moga ifa sentiasa murah rezeki..lagi2 bab nak dapat kerja nie..doakan ifa ya kawan2 untuk interview pada 23feb nanti..moga ifa tenang saja..insyaallah...=)

psst..tq pada orangkampung..sebab sudi komen entri ifa nie..n alertkan ifa..=)

p/s: my 7th winning in february..ngeh2~

Saturday, February 5, 2011

lucky number 17 plak!pergh...ada ong bha nie nombor 7...hihi

salam peeps!so sorry..ifa nak update petang tadi nie..tapi..tiba2..my friend kema ajak jumpa nie..lama tue tak jumpa kema...huu..tue pun dapat jumpa kejap je nie..sob3..xpe la..nanti kte jumpa lagi ek kema..picture pun xde amik nie..haha..dok bz berborak..hihi..kema cakap ifa dah kurus..miahaha...lawak2...saya maintain saja la kema oi...=)

so sebab tue la ifa tak sempat nak update tadi petang nie..hihi..nie nak cerita nie...tq so much matced!!sebab sudi pilih entri ifa nie..syukur alhamdullilah...ada lagi rezeki ifa nie...=)..erm..cam ada ong kan2 nombor 7 nie..hihi..tak caya tengok entri nombor 7 dan entri nombor 207...hihi...syukur sangat2...murah rezeki ifa setakat nie..alhamdullilah...=)


taa-daa..nie la die..adik danial..adik matced nie..hihi..tq2...even ifa tak bertuah pun..ifa bertuah bab kreatif entri nie...alhamdullilah..papepun tahniah pada pemenang2 bertuah tau!bertuah sungguh anda nie..ifa pun bertuah gak...hihi..moga ifa sentiasa dimurahkan rezeki..insyaallah...=)

neway...thanx again matced..ifa dah email my details yang awk nak tue..moga awak dimurahkan rezeki sentiasa...=)

owh ya...tq gak kak has..sebab ada gak inform ifa lepas matced inform ifa..hihi

p/s: my 6th winning in february..ngeh2~

Friday, January 14, 2011

yeay2!ifa dapat topup lagi!

salam peeps!pergh..serius ifa malas nie..adoi la..kenapa kah??tak tau nie..hihi..kena push diri nie..banyak tue kontest kena join tau..hee..owh yaa...btw thanx a lot nad!!hihi...yeay2!ifa bertuah lagi!dapat topup lagi...hihi..yeay2!boleh call en.bebeh nanti...hihi...ifa dapat rm5 nie..yeay2..suka2..best kan bertuah nie..syukur..alhamdullilah...=)


nie la die nama2 pemenang yang bertuah nie...tahniah pada kamu2...btw nad...ifa dah email tau..hihi..suka sebab ifa dah tak bertuah sangat dah bulan nie..so bila bertuah..pasti la sangat suka hati ifa!hihi..thanx a lot nad!

psst...thanx to nad..psst pihak penganjur nie tau...hihi..n then mamazharfan and syu90..sebab inform ifa kat cbox..=)

p/s: my 8th winning in january..ngeh2~

Thursday, January 6, 2011

yeay2!ifa dapat topup rm10!

salam peeps!alhamdullillah..syukur..tq so much lisa!tak sangka lisa suka entri yang ifa buat tue..hihi..cam melebih2 plak ifa bercerita kan..semangat nie..hihi..berbaloi rupanya..sebab ia memikat hati lisa yaa...alhamdullilah...lisa nie cam tau2 je ifa punya kredit dah nak expired nie..rezeki ifa la nie kan...hihi..almaklum la..sekarang nie ifa topup hp ifa pun guna hasil2 join giveaway dan kontest la..kalu xde rezeki..diam2 je la tunggu rezeki..heee..=)

taa-daa...ini la die pemenang2 versi kedua lisa yaa..tahniah pada mamazharfan dan ezzat juga!pergh..semua geng join giveaway n contest nie...hihi...nice la!haha..nampak sangat la gle kentang betol kteorg nie kan2..tak salah pe..cari rezeki join nie semua...ada rezeki..syukur alhamdullilah...=)..last but not least...tq so much lisa!moga dimurahkan rezeki selalu yaa darl..

psst..tq to0 syu and sis lynn..sebab inform ifa kat cbox yaa...=)

p/s: my 3rd winning in january..ngeh2~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...