samsung corby II pun comel gak..hihi..
Friday, November 18, 2011
syukur alhamdullilah..ifa bertuah lagi..=)
samsung corby II pun comel gak..hihi..
Tuesday, November 15, 2011
alhamdullilah..masih ada tuah ifa..=)
ok stop..ifa nak cte pasal benda lain sebenarnya..tq so much yaa farahin..tak sangka plak ifa boleh bertuah nie..=)..tq juga sebab datang inform ifa nie..syukur alhamdullilah..ada juga rezeki ifa dengan kamu nie..ifa la orang yang terakhir bertuah nie..=)
samsung corby II pun comel gak..hihi..
Monday, October 3, 2011
Blog DENAI HATI - hidup untuk memberi..so,marilah kita membantu apa yang boleh..=)
salam peeps!hye2..korang dah terjah blog bro denai hati tak??mahu topup rm10 dengan senang hati tak?jum la tolong bro denai hati dengan copy paste entri ini “Hadiah Perodua Myvi Extreme contest besar Denaihati” dan publish di blog anda!senang bukan??Tajuk bebas mengikut kreativiti tersendiri dan jangan ubah links yang ada di dalam entri tersebut..tapi terhad untuk 100 orang pertama je la..so kalu nak juga..jum la cepat!
Hadiah Perodua Myvi Extreme contest besar Denaihati
Assalamualaikum dan salam 1Dunia, terima kasih kepada Rakan Bloggeryang sudi nak jadi sponsor kepada contest besar Denaihati yang sedang dirancang di blog Denaihati. 24 jam selepas entri mencari sponsor disiarkan beberapa sponsor telah diterima antaranya Wang Tunai, Blackberry Bold 3 dan Samsung Tab 2. Berdasarkan email ada banyak lagi pertanyaan pihak individu dan syarikat yang berminat nak jadi sponsor kepada contest yang bakal dianjurkan.
Rakan Blogger nak tak kalau hadiah utama contest yang bakal dianjurkan adalah kereta Perodua Myvi Extreme? Aku yakin semua nak terutama yang belum ada kereta lagi. Siapalah nak sponsor hadiah semahal tu melainkan PERODUA tapi nak ke PERODUA pandang blog Denaihati. Tidak mustahil tetapi agak susah sikit jadi janganlah kita mengharap bulan jatuh ke riba.
Percaya tak ada yang nak sponsor hadiah Myvi 1.5 Extreme tapi dengan syarat beliau menang hadiah RM100ribu yang dianjurkan oleh DEALMATES. Apa kata kita semua support beliau untuk menang contest DEALMATES. Mudah je ikut cara-cara dan syarat yg ditetapkan :
- Mesti warga Malaysia yang ada MYKAD
- Mesti ada akaun FACEBOOK
- Klik link referral ini DEALMATES
- Daftar akaun DEALMATES atau connect menggunakan Facebook
- Kongsikan entri “Win RM100,000 Cash from DealMates.com” di Facebook anda.
- Isikan data beribadi nama dan no hp untuk pengesahan pemenang
- Paling best anda juga layak untuk menang RM100ribu setelah melakukan semua di atas.
Jadi jangan tangguh lagi jom klik link ini DEALMATES untuk support kawan kita menang RM100k yang dah janji nak sponsor Myvi 1.5 Extreme. Bayangkan drive PERODUA Myvi Extreme di lebuhraya Utara Selatan mesti boleh pulun cecah 180km/jam. Blogger Ariffshah pun join contest ini jadi kenapa tidak kita.
Ranking terkini : No 3 (Mari kita ramai-ramai bantu supaya jadi No 1)
Nota : Kepada individu dan syarikat yang nak jadi sponsor contest blog Denaihati sila klik “Sponsor Contest Besar Denaihati“.
Thursday, September 22, 2011
saki baki rezeki ifa join luckydraw..| alhamdullilah dapat topup..tq salwa..=)
samsung corby II pun comel gak..hihi..
Tuesday, September 13, 2011
syukur alhamdullilah..rezeki sempena hari jadi ifa kot..=)
samsung corby II pun comel gak..hihi..
Sunday, August 21, 2011
alhamdullilah..rezeki dapat topup b4 hari raya nie..=)
samsung corby II pun comel gak..hihi..
Thursday, August 4, 2011
lucky number 120..cik gugu bagi topup..=)
tahniah juga pada pemenang yang lain ye...alhamdullilah..ada rezeki kte dapat topup rm10 daripada cik gugu comel nie..tq so much dear!ifa dah send details ifa tau..hope cik gugu dah terima yaa..hee..happy tau dapat topup nie...hp ifa pun xde kredit nie..hihi...tq dear!
tq so much cik gugu!
salam ramadhan almubarak ye..
moga murah rezeki selalu..amin..insyaallah...
samsung corby II pun comel gak..hihi..
p/s: my 5th winning in august..ngeh2~
Friday, July 29, 2011
rezeki 1 ramadhan yang bakal menjelma tidak lama lagi..=)
Sunday, July 3, 2011
yeay2..dapat topup hp ifa nie..=)
Sunday, June 12, 2011
siapa yang tak suka kalau dapat topup free kan2..=)
Wednesday, May 4, 2011
entri pilihan yang bertuah..rezeki join last minit..=)
Tuesday, April 19, 2011
yeay2!dapat topup lagi!thanx dear!
tak dapat nk on9 cam biasa nie..sob2..
alhamdullilah..masih ada rezeki ifa nie..
tq so much aisyah!sori ek lambat email nie..
tenet ifa sangat2 sakit nie..ikut suka die je bila nak ok nie..
hope aisyah paham ye..ifa dah email dah..=)
tq yaa..tahniah juga pada pemenang yang lain!
ifa dapat saguhati sajork..hihi..
syukur alhamdullilah..ada gak rezeki ifa kan..
p/s: my 4th winning in april..ngeh2~
Thursday, April 14, 2011
berbaloi tunggu lama kan2..=)..| tq kakak2 comel!
Tuesday, February 8, 2011
lucky on creative entry!..number 62!see number 2 again!
btw..tahniah pada semua yang bertuah yaa...baik tau miszseyla nie..tambah lagi 3 hadiah untuk sape cepat die dapat!hihi..ifa rasa..ada dah yang 3 orang yang cepat tue!hihi..tahniah2..moga murah rezeki selalu ya miszseyla...thanx again..sebab sudi pilih entri ifa..ifa dah email my details...=)
psst..tq pada orangkampung..sebab sudi komen entri ifa nie..n alertkan ifa..=)
p/s: my 7th winning in february..ngeh2~
Saturday, February 5, 2011
lucky number 17 plak!pergh...ada ong bha nie nombor 7...hihi
so sebab tue la ifa tak sempat nak update tadi petang nie..hihi..nie nak cerita nie...tq so much matced!!sebab sudi pilih entri ifa nie..syukur alhamdullilah...ada lagi rezeki ifa nie...=)..erm..cam ada ong kan2 nombor 7 nie..hihi..tak caya tengok entri nombor 7 dan entri nombor 207...hihi...syukur sangat2...murah rezeki ifa setakat nie..alhamdullilah...=)
neway...thanx again matced..ifa dah email my details yang awk nak tue..moga awak dimurahkan rezeki sentiasa...=)
owh ya...tq gak kak has..sebab ada gak inform ifa lepas matced inform ifa..hihi
p/s: my 6th winning in february..ngeh2~
Friday, January 14, 2011
yeay2!ifa dapat topup lagi!
p/s: my 8th winning in january..ngeh2~
Thursday, January 6, 2011
yeay2!ifa dapat topup rm10!
psst..tq to0 syu and sis lynn..sebab inform ifa kat cbox yaa...=)
p/s: my 3rd winning in january..ngeh2~





