Wednesday, December 26, 2012
secret recipe,jusco melaka: lunch@rm17, golden crispy chicken with fries+iced lemon tea!
Tuesday, July 10, 2012
secret recipe,gombak: yummy lasagna with delicious green apple kasturi..=)
Monday, June 18, 2012
secret recipe, sunway piramid: nice japanese soba + awesome ice blended chocolate..=)
Friday, April 13, 2012
celebrate birthday ayah & adik diyana di Secret Recipe,Gombak..=)
Wednesday, April 4, 2012
3 april 2012 : big burger with cheese carl's jr sunway piramid..happy birthday usop!
Thursday, March 29, 2012
1st time makan cordon blue Secret Recipe Metro Prima..=)
Thursday, March 22, 2012
chicken parmigiana+lasagna+noodle tom yam kung =secret recipe,kl sentral..=)
Wednesday, September 21, 2011
kek secret recipe yang best untuk my birthday..=) | ifa suka kek chocolate indulgence!





samsung corby II pun comel gak..hihi..
Sunday, August 29, 2010
puasa hari ke-18: birthday faez part 2!
ini la die..hihi..=p
haha..nie je la..xberkenan sgt pun..just mkn half je serimuka tue..lala..so..all us order air jus buah-buahan nie..jum kte tgk picture air je nie..lala..tue pun lambat sampai ok..kami berbuke minum air putih je dulu nie ngn kurma...adeh..haha..sabar je la..

nie la die..ifa,fakhri n faeq minum jus nenas..aziema jus oren!

faez minum jus epal..my mum n faisal jus tembikai..my dad n ajie jus carrot!

nasi grg paprik nie my mum yg order..
my mum ckp bese je xsedap..
haha..adoi la..

yg nie plak mi kungfu!ajie yg nak..best gak la..hihi
lebih kurang mi hongkong je..
cam mi hongkong tue campur cili sos..=p

yg nie plak..my dad..faeq n faisal makan..
faeq ckp xsedap nasi die okie..lembik!

nie plak makan ifa!adoi la..
rasa bese2 je..xske lembik!
nasib byk ayam n sotong..hihi..xabes pun mkn..=p

iya ini la die mi hongkong!
yg paling best okie..haha...abes ifa mkn sayur2 nie..haha

nie plak besday boy, faez nye order..
nasi goreng tomyam..die ckp xsedap lgsg!haha

nie la die keautiew goreng aziema..
sdh terlebih sos tiram..last sekali sampai ok...
bebel aziema sbb xsedap..haha
kesian kan2..huhu
Monday, May 10, 2010
happy mother's day MAK!
okies..sempena hari mak nie..kteorg adek beradek pun nak spend mak something..haha..saja je tue..sy xkisah pun kalu gune duit sy je pun..hihi..pastu ttbe je c senget bg cdgn kutip duit antara kami sume..haha..pe lagi..
abes la adek2 sy yg seramai 6org tue kena gak kuar duit..xkisah pun bpe..hihi..tp cumil nie..my little sister yg kecik tue la..die bg donate yg plg kecik..rm3...cumilkn..hihi..kteorg xmintak..cian kn..tp die nk bg juga nie..cumilkn..die bg duit die simpan nie..terharu ok..=)..pastue dah kutip depan2 my mum..haha..but sy tgk..cm my mum nangis nie..huhu..my mum terharu kali kan2..=)
tp mg sume adek beradek sy donate duit mereka utk celebrate my mum nie..sgt terharu...so kteorg pun ikut la my dad anta c senget pg tuisyen utk pg beli pe yg ptt..hehe..our decision are fresh roses+secretrecipe cakes+blackpepper kfc!!!
ok..firstly roses....nasib baik la..dekat ngn pusat tuisyen my sis ade kedai bunga..kteorg pun pg la memilih ros yg terbaek!!haha..kaler pink+merah+putih..saje je bg sume kaler yg ade..hihi..biar my mum puas ati la..kami cume dpt pilih 3kuntum ja..yg lain dh xelok..my mum suke ros je..jd xmo bg bunga len..huhu..pastu auntie tue bg extra 1kuntum..tp kami byr price 3kuntum ja pun..hihi..kami wat la sejamba bunga yg cantik+cumil..kami ingt kalu 3kuntum tue utk we love mak!pastue dh auntie tue bg 4kuntum..sy xterpikir pun ape..ble cite ngn en.bebeh..die bgtau tue utk mama la!haha..btol jg kan2..
second..kfc blackpepper crunch...nie my mum yg nak..so kami beli la combo B..15ketul..kami kan ramai..hehe..tp punya annoying gle budak yg jage kaunter tue..dh la lelaki lembut ok..pastu nyanyuk plak tue..blh plak jage kaunter jd cashier???mg xpatut ok..sy terpakse pth balik 2kali coz nk pg tuntut side dishes yg die bg xcukup..my bro,faez mengamok dah..terus die ikut sy pg cz die nk sound tue budak..haha..tp kan..budak tue xde perasaan nie..hampeh tul..nasib la hari ibu..pastu beli plak utk my mum..sy mls nk marah..=)
lastly...secretrecipe cakes...sgt la susah nk pilih..haha..last2 kteorg decide nk beli slice je..lg best..leh rase sume..hihi..tp lame gak tunggu..ramai sgt org..padahal kami nk takeaway je pun..=)..so kami beli 6jenis..blackforest cheese+marble cheese+choc mud+moist choc+white choc macadamia+lowfat peach...tp yg sy perasan..my mum suke blackforest cheese..hihi..sy yg pilih tue..haha..bangga jap..=p
so,kteorg celebrate kt umah je..sgt senang+best pe..hihi..my mum really enjoy it..hehe..samp ai my dad jeles ok..coz kteorg sume celebrate mother's day..so..ayah..wait 4 father's day yaaa..we will celebrate it 2 wif u ayah..=)..cume hadiah je xbg..coz kt cni..xde pe yg best pun nak belikan utk my mum..tunggu la kalu trn kuantan nt..=)
okies the end..need to go slepping rite noe..esok ade kelas praktikal moto..wish me luck!sy xpandai bw moto ok..esok ialah kali pertama dlm hidup nak bawa!!nervous2..haha..see ya!









































