Showing posts with label ice lemon tea. Show all posts
Showing posts with label ice lemon tea. Show all posts

Monday, March 23, 2015

jom bali buka dah di citta mall!

Assalamualaikum dan salam sejahtera kawan-kawan! After a years! Omg..seriously ifa sgt kagum dengan bloggers yang bekerja then rajin gle update blog memasing..cam ifa nie..adeh..punya payah! Hahaha..

Bekerja as programmer..ifa penat dah tengok skrin n keyboard setiap hari..tue yang lemau nak menulis blog nie..waaaa..tapi sayang kot..hee..

Erm..cam bese kte cte pasal makanan eh? Hehe..kat citta mall tue..baru je jom bali dibuka! So kekonon nak try la kan..tempat makan baru tue..tapi sayang..tidak menepati piawaian cita rasa kami...waaa...


Nasi goreng with tomyam soup..bese je..xde la wow mana..iced lemon tea pun xsedap..wwaaaaa..kecewa tau..

Sunday, May 5, 2013

fullhouse,sunway piramid: celebration set+free drink! monday-friday 12-6pm only..=)

salam peeps!hye2..nie cte lagi lama nie..hehe..sori baru nak update nie..rasanya dah xde dah set nie..ada set baru haritue..hehe..tapi berbaloi2 tau set nie..murah je pun..=)


tomato chicken and mushroom spaghetti menjadi pilihan!pastu ice lemon tea la yang perlu diminum..sedap..


set nie dapat free ice lemon tea and nasi goreng!hehe..unik kan?


nie la die tomato chicken and mushroom spaghetti itu..sedap ow..cukup rasa!menawan hati..hehe..harga set nie dalam rm20.00 je kot..berapa belas ntah..lupa..hehe..


segan je tengok picture nie..1st time tue pakai dress!miahaha..ayu terlebih..ada orang cakap xsesuai dengan ifa..sebab dah biasa nampak ifa nie selamba n sempoi dengan tshirt n jeans..hehe..


bukan selalu ifa letak picture diri sendiri kan2..hehe..padahal malu gle dah nie!hahaha..sengal je..lala..tue picture ifa dengan raihan..opismate ifa..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...