Wednesday, December 5, 2012

seoul garden, one utama: 1st time lunch at seoul garden..=)

salam peeps!hye2..hee..mesti ramai yang dah pernah makan kat seoul garden nie kan2...ifa nie baru je 1st time try makan sini..hehe..nie pun c diyana n nina yang ajak..sebab nina pun dah lama ajak makan sini..tapi x sempat2..hee..disebabkan baru dapat gaji last week..tue yang hari ahad lepas kteorang pergi la juga makan kat seoul garden nie..=)


kteorang sampai seoul garden one utama dalam jam 1230 tengahari..sampai2 je terus la menjalankan operasi memasak nie..hehe..owh ya...seorang rm36.90 ye..masa untuk makan selama 3 jam kalu xsilap la..so,duduk la korang 3 jam pun xpe..makan la sampai puas hati..hehe..picture nie je sempat amik..time lain sibuk makan je..hihi..


saja je nak tunjuk kan makan kat seoul garden nie..=)


best kan aiskrim nie..hehe..amik la bape banyak kali pun..hehe..


nie la die diyana n nina!hehe..picture ifa?ifa lupa suruh dorang snap..hehe..so,far bagi ifa..ok la makan kat seoul garden nie..hehe..sedap2..best ow..macam2 pilihan ada nie..pilih la mana2 yang berkenan..hehe..berbaloi la juga bayar mahal kan..duduk la lama2 makan sambil berbual..=)

4 comments:

mama tisya said...

wah sronok mkn kt seoul garden..akak dh lama tringin nk try tp blum lg

hazanis said...

dah lama teringin nk makan sana. bestnya.

nanakimie said...

oo,ada limit masa jugak ye,xbestla gitu,hehe...

mama_umar_maryam said...

sini mmg best sis!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...