Thursday, February 2, 2012

0740pm..im still at my office...

salam peeps!hye2..just a simple entry tonite...erm..im still at my office..doing some work..sambil tunggu jalan yang jam gle itu reda sikit...erm..macam nie la hari2..so kalu nampak je jalan lengang masa waktu balik kul530pm tue..harus la cepat2 balik!hahhaa..

ok la..nak balik dah nie sebenarnya..hehe..redah je la jalan yang jam itu..dengan cuaca hujan lebat lagi..sabo je la...huhu..ok la peeps!see ya!

btw..keje ifa xpandai habis lagi nie..haha..=p

6 comments:

ADEEYA said...

Whoaa. 740 kat office lagi. Contoh pekerja baik ni hehehe harus dicontohi :)

Nadia said...

take care dear...jalan jem macam ni mesti stress...dengar lah hitz.fm...:D

miya said...

rajin2 kerja ya. hihi

mama_umar_maryam said...

iefa!!!! bz sunggoh la hai adek sorg ni..

Shida Radzuan said...

hye ifa...lma xmai sini..bz yer.. :)
keje baik2 :)

tiefazatie said...

adeeya: hehe..sambil2 tgu jalan yg jam itu reda..

miss nadya: stress gle..haha..

miya: insyaallah sis..=)

zety: ye sis!haha..mcm mana jg..byk keje..haha

shida: hye sis!hee..aah..insyaallah..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...