Saturday, May 29, 2010

mister potato rice crisps snack with no guilt!!


hai semua!!kali ini ifa nak cuba contest daripada nuffnang pulak ye..ifa xpernah join sebab...selalunya hadiah dia untuk pergi preview movie-movie baru yang akan ditayangkan di malaysia..ifa tinggal jauh di kuala terengganu..tak kan nak turun kl semata-mata nak tengok movie kan..hihihihi..

so,sekarang ifa nak cuba sebab mister potato menawarkan hadiah wang tunai!!!..wah...sangat best kalau menang kan2..hihi..seperti yang kawan-kawan tahu..sekarang mister potato telah mengeluarkan rice crisps yang baru tau!!!kawan-kawan patut beli dan cuba ia sendiri!sangat best..kunyahan yang sangat rangup apabila kita makan rice crisps ini..

bagi mereka yang mengamalkan diet, anda masih boleh makan rice crisps ini kerana ia mempunyai kurang 20% lemak, tiada kolesterol dan juga tiada lemak trans. jadi kini tidak perlu lagi risau berat badan akan naik selepas memakan rice crisps yang baru ini. rice crips ini mempunyai 4 perisa yang berbeza iaitu hot n spicy, original, sour n onion dan juga flame grilled bbq.

bagi ifa, rice crisps ini sangat sedap dan juga senang untuk dibawa ke mana-mana.boleh juga menggantikan nasi tau.bagi mereka yang sangat sibuk bekerja, anda boleh membawa bersama rice crisps ini ke mana sahaja anda pergi.dengan bentuk bekas yang simple dan senang untuk dibawa pasti ia akan memudahkan dan juga menceriakan hari-hari anda.lagipun ia senang untuk dibeli juga kerana 7eleven juga ada menjual rice crisps ini.kalau tidak percaya pergi la cari dan beli kawan-kawan.

ifa sangat sukakan perisa hot n spicy!ini kerana ifa sememangnya menggemari makanan yang pedas.jadi perisa hot n spicy memang menepati citarasa ifa.sungguh beruntung kawan-kawan bloggers yang dapat pergi ke preview the prince of persia!mereka semua mendapat rice crisps percuma!



ini yang lama ye kawan-kawan..
yang selalu ifa beli..



ini yang baru!
yang akan ifa beli selalu sekarang!
yea!

rice crisps ini juga sangat sesuai dimakan pada bila-bila masa dan juga di mana-mana sahaja anda berada. mungkin semasa menonton movie, menonton tv di rumah, semasa melayari internet untuk bloggers tegar seperti kita semua kan. semestinya ia kegemaran kita semua dari kecil lagi kan. jangan tipu cakap anda xpernah makan mister potato ye kawan-kawan. snack yang sedap!jom la ramai pergi beli rice crisps yang baru dari mister potato ini ye!

3 comments:

tiefazatie said...

just for fun!

Atika Ramlan said...

mmg best dpt free ms tgk preview aritu..jgn jelesssss =b

tiefazatie said...

blabberina: sgt jeles ok..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...