Monday, April 26, 2010

1st practical class...

yea2!!!dis thursday!!!i will take da 1st practical class 4 driving car..ngeh2~~...so excited+happy...miahhaha...but still dunno wut time da cekgu will take me at home lorh...but nvrmind..i want to finish up da 1st 3hours class 4 get da L license..hahaha..so flu..plz go away faster..i need to do my best...miahaha...i hate u mr.flu...go away..ok??

becoz im so excited..i odi want to book dis saturday 4 my next practical class driving car 4 me n my sis..also da motorcycle theory classes too...n after i send da msg...da cekgu kol me..he said"izzati..sabtu nie cuti la..1 mei kan...hari pekerja..opis tutup...xleh nk thumbprint jari.."...me ngan blur nye jawab.."ow..xperasan plak sy..hii..xpe la..next saturday la kami amk kelas teori moto..tp kelas praktikal keta sy nk wat ari isnin n khamis juga tau pkck"..n da cekgu answered.."nt la awk bgtau lg ok..tkt sy lupe..msg sy ok??"...haha..punya la semangat..kin malu ow...haha..

xpe la..bertekad cemerlang nk abeskn lesen cpat2..huhu..pastu bru keje..haha..my parents bg green light nie abeskn cepat2 lesen bru keje..miahhaha..tp bosan la xkeje..huhu..xde duit!!!waaaaa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...